42a Nit de Premis

LA CAMBRA DE COMERÇ DE VALLS RECONEIX A VARIES EMPRESES DE LA DEMARCACIÓ A LA 42 NIT DE PREMIS

  • La Cambra reconeix les empreses MANUSA-REDOR, ROSA GRES, KELLANOVA, ESSITY i Autoescola Mario i FORBUS.
  • El premi a la persona jove emprenedora va recaure a Míriam Benítez Tereu, per la creació de l’empresa Space Dividers, S.L.
  • El Premi Escola Empresa, convocat i patrocinat per la Fundació ANESPRO, va recaure a l’empresa Canteras La Ponderosa.

Premis al Foment de l’exportació 2024:

  • MANUSA-REDOR, S.L. va ser guardonada per l’increment del nombre d’exportacions, gràcies a l’augment sostingut del volum exportat, que ja representa el 45% de la seva producció total. L’empresa Manusa es dedica a dissenyar i fabricar portes automàtiques per crear espais més accessibles.

  • ROSA GRES va rebre el premi per l’obertura de nous mercats, consolidant-se com una referència global amb presència a més de 70 països.

  • KELLANOVA – Kellogg’s va ser reconeguda per la seva labor exportadora més antiga i duradora. La planta de Valls celebra enguany el seu 45è aniversari i ha exportat des del primer dia. Aquest premi va estar patrocinat per Caixabank. Kellanova es referma com un pilar fonament en la producció i exportació de cereals. Un premi que patrocina CaixaBank.

Reconeixement per la implantació, ampliació i inversió industrial:

L’empresa ESSITY SPAIN, S.L. ,líder en el desenvolupament i subministrament de productes i solucions d’higiene i salut, va ser reconeguda per la seva aposta pel territori amb la inversió de 24 milions d’euros en una nova línia de fabricació de productes per a la incontinència a la seva seu de Puigpelat.

Premi a la trajectòria empresarial:

Les empreses Autoescola Mario i FORBUS (família Forès-Boada), amb setanta anys  formant conductors i contribuint també a la seguretat viària, van ser distingides per una trajectòria de set dècades dedicada al transport, la formació de conductors i l’atenció als ciutadans de Valls i rodalia.

Premi a la persona jove emprenedora:

Míriam Benítez Tereu va ser premiada per la creació de l’empresa Space Dividers, S.L., dedicada al lloguer de parets de muntatge efímer, un sistema modular i efímer que transforma espais de forma elegant i funcional. L’empresa opera a la Península Ibèrica i Portugal.

Premi Escola Empresa

El Premi Escola Empresa, convocat i patrocinat per la Fundació ANESPRO, va recaure a l’empresa familair CANTERAS LA PONDEROSA, per la seva col·laboració amb l’Institut Jaume Huguet i el suport a l’aprenentatge pràctic. Canteras La ponderosa té la seva seu a Alcover i està especialitzada en l’extracció, trituració, classificació i distribució de pedra calcària i granítica per a la construcció i obres públiques, així com en la fabricació d’àrids i formigó. La companyia ha participat en projectes d’infraestructura destacats com el túnel del Coll de Lilla (A-27) i el Corredor Mediterrani, subministrant materials com balast per a línies ferroviàries d’alta velocitat. L’empresa també destaca pel seu compromís amb la sostenibilitat, participant en projectes de restauració ambiental com “Eco-Quarry” i obtenint reconeixements com el segon premi en la categoria de Cantera als Premis de Desenvolupament Sostenible de l’ANEFA. Amb una plantilla d’uns 70 treballadors i una producció anual de prop de 800.000 tones, Canteras La Ponderosa combina tradició i innovació per oferir productes de qualitat i respectuosos amb el medi ambient.

La Nit de Premis vallenca, que es va poder seguir en directe per TAC-12, està organitzada conjuntament per la Fundació Ciutat de Valls, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Valls i l’Ajuntament de Valls, amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, Cultura Valls i Tac12.

RECUPERA TOTES LES IMATGES DE LA 42A EDICIÓ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Imatges 41a Nit de Premis

També et pot interessar