
Grupodesa es converteix en empresa premium de la Cambra de Valls
El president de la Cambra de Comerç de Valls, Josep M.Rovira, i el director logístic de Grupodesa, Jordi Llorens, signen el conveni premium de la Cambra de Comerç de Valls. Un acord pel qual l’empresa situada al Polígon Industrial de Valls donarà suport a les iniciatives de la Cambra. Ambdues parts treballen plegades per la logística, el talent i el territori.
Grupodesa, situada al Polígon Industrial de Valls, està format per un grup d’empreses especialitzades en fixacions per a l’aplicació en els sectors industrial, de la construcció i agrícola. Actualment, és un dels grups industrials líders d’Europa en aquesta activitat. Neix de la fusió de DESA i SIMES, ambdues empreses líders a Espanya en les seves respectives activitats.
Amb els convenis Premium la Cambra està creant tot un seguit de sinèrgies amb les principals empreses de la demarcació, i assolint la força necessària per seguir fent de la Cambra de Valls un referent en l’impuls socioeconòmic del territori.