Missions comercials
Què és?
Les missions comercials directes són accions que consisteixen en un desplaçament conjunt d’un grup sectorial o plurisectorial d’empreses a un o varis països amb l’objectiu d’introduir-hi els seus productes.
A qui va adreçat?
- Empreses que es vulguin introduir en un nou mercat.
- Empreses que vulguin consolidar la seva presència en un mercat.
- Empreses que vulguin trobar proveïdors o socis estratègics en mercats internacionals.
Què obtindràs?
- Una base de dades personalitzada, confeccionada exclusivament per la teva empresa.
- Una agenda de reunions amb clients potencials.
- Suport logístic per a l’organització del viatge.
- Acompanyament durant el viatge per part d’un tècnic de la cambra.
MISSIONS 2026
MISSIÓ COMERCIAL INVERSA DEL VI DINAMARCA I HOLANDA
La Cambra de Comerç de Valls organitza una Missió Comercial Inversa amb importadors danesos i holandesos de vi, els dies 5, 6 i 7 de maig, amb l’objectiu de facilitar a les empreses participants l’accés al mercat danès com a prioritat, i a l’holandès com a mercat secundari. Aquesta acció comercial permet a l’empresa poder conèixer importadors sense haver de viatjar a l’estranger i incórrer en despeses de desplaçament.
Objectiu:
Promocionar les exportacions de vi a Dinamarca i Holanda. Dinamarca es el mercat principal d’aquesta missió, mentre que Holanda es tractarà com a mercat secundari, el que implica que la majoria dels importadors provindran de Dinamarca.
Operativa:
Les empreses interessades hauran d’omplir el formulari d’inscripció i fer-nos arribar una presentació corporativa en anglès, que serà utilitzada per a la promoció davant dels importadors internacionals.
Durant el mes de febrer s’iniciarà la difusió del projecte entre els principals importadors i distribuïdors dels mercats objectiu (Dinamarca i Països Baixos). Paral·lelament, es farà arribar la informació de les empreses participants als potencials compradors en destí.
A partir d’aquest procés, es durà a terme una selecció final dels importadors que viatjaran a Valls per participar en la missió comercial.
Abans de la missió, s’organitzarà una sessió informativa específica sobre els mercats danès i holandès. Aquesta presentació inclourà:
- Tendències actuals de consum
- Característiques del canal de distribució
- Requisits d’entrada al mercat
- Recomanacions estratègiques per a una negociació efectiva
L’objectiu és que les empreses participants disposin d’informació pràctica i estratègica per preparar adequadament les reunions comercials.
Agenda de la missió comercial
📅 5 de maig – Reunions B2B i visites a celler
Restaurant Casa Fèlix
- Matí: reunions B2B entre cellers i importadors al Restaurant Casa Fèlix (Valls).
- Tarda: visites als cellers participants.
📅 7 i 8 de maig – Visites ampliades (segons disponibilitat)
En funció de l’interès i la disponibilitat dels importadors, es preveu la possibilitat d’organitzar visites addicionals als cellers participants durant el dia 7 de maig i, si escau, també el 8 de maig.
Es preveu l’assistència d’aproximadament 8 importadors i distribuïdors, amb una representació mínima de:
- 6 importadors danesos
- 2 importadors holandesos
Aquesta acció permetrà establir contactes comercials directes amb compradors qualificats i amb interès real en incorporar nous vins als seus mercats.
Data límit de la inscripció: 23 Març 2026
Podeu sol·licitar la vostra participació mitjançant:
- Correu electrònic: internacional@cambravalls.com
- Enllaç per inscripció: https://forms.office.com/e/RqWtskj6X8
- Per telèfon: 977 600 909 / 601 87 74 88
8 places disponibles. Inscripcions per ordre d’arribada.
Condicions de participació:
- Formulari d’inscripció facilitat per la Cambra contenint les dades comercials de l’empresa i les característiques del celler i els seus productes, així com els contactes que l’empresa pugui disposar en el mercat objectiu i que desitja que siguin convidats.
- Carta o presentació digital de l’empresa en anglès d’una extensió aproximada d’una pàgina i en format
- Justificant de pagament a la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Serveis de Valls de la quota d’inscripció al compte BBVA ES18 0182 0855 7102 0186 2331.
La Cambra de Comerç no retornarà les quantitats lliurades a compte si es produeix la renúncia unilateral de l’empresa participant.
Aquesta Missió forma part del Pla d’Acció Internacional de les Cambres de Catalunya (PAICambres) i compta amb el suport de los Fondos Europeos, Ministeria de Hacienda, Cámara de Comercio de España, i està cofinançat per la Unió Europea. Amb la col·laboració d’ACCIÓ de la Generalitat, Enterprise Europe Network, Port de Tarragona, Diputació de Tarragona i Costa Daurada.
MISSIONS REALITZADES


FONDO EUROPEO DE DESARROLLO REGIONAL
#EuropaSeSiente
Per a més informació:
Sergi Mestres Tenias
Departament de Comerç Exterior
internacional@cambravalls.com
Telèfon: 977 600 909
Fax: 977 606 456 [/vc_column_text]
Notícies sobre missions comercials
La Cambra de Valls obre les inscripcions per a la missió comercial inversa de vins amb el Japó
Llegeix més...
La Cambra de Comerç de Valls organitza al maig una missió comercial inversa amb Polònia i Suïssa com a països convidats
Llegeix més...
Èxit de la missió inversa d’importadors de vi i cava del Benelux
Llegeix més...
Missió comercial inversa de vi i cava
Llegeix més...
Presentació de la missió comercial inversa a Valls
Llegeix més...
CAMBRA DE COMERÇ I INDÚSTRIA DE VALLS, S’HA CELEBRAT LA MISSIÓ COMERCIAL INVERSA, AMB IMPORTADORS D’ALEMANYA I TXÈQUIA
Llegeix més...
ÈXIT DE LA MISSIÓ COMERCIAL INVERSA DE VINS I CAVES DE LA CAMBRA DE COMERÇ DE VALLS
Llegeix més...
2a. Missió Inversa de Productes Gourmet, Vi i Cava
Llegeix més...
MISSIÓ INVERSA – CAMBRA VALLS – 07.03.2013
Llegeix més...

